Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rekonstrukce železničního tunelu
Nekl, Jiří ; Horák, Vlastimil (oponent) ; Horák, Vladislav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce řeší rekonstrukci Domašovského železničního tunelu na traťovém úseku Olomouc – Krnov. Dokumentuje stav současné konstrukce, geotechnické podmínky lokality, uvádí možná řešení rekonstrukce. Samotný návrh je ověřen statickým výpočtem, a doplněn technickou zprávou a výkresovou dokumentací.
Návrh ražby a primárního ostění tunelu na stavbě vysokorychlostního železničního spojení
Dostál, Tomáš ; ING, Tomáš Zítko, CEng MICE, EUR (oponent) ; Horák, Vladislav (vedoucí práce)
Součástí modernizace železniční trati Brno-Přerov je v úseku mezi vesnicí Blažovice a městem Vyškov navržen tunel, skládající se z dvou jednokolejných tubusů přibližné délky 640 m. Tubusy jsou situovány do neogenních jílů s přibližnou výškou nadloží 11 m. Předmětem diplomové práce je návrh vhodné metody ražení, primárního ostění včetně statického výpočtu a geotechnického monitoringu.
Železniční svršek v tunelu
Kulhavá, Daniela ; Lukeš, Petr (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá srovnáním konstrukcí železničního svršku v tunelu. Je porovnávána konstrukce kolejového lože a pevné jízdní dráhy – konkrétně typu se zabetonovaným kolejovým roštem a typu s prefabrikovanými deskami. Konkrétně je řešena pevná jízdní dráha typu Rheda 2000 a ÖBB-PORR. Dále je navržena technologie výstavby a údržby zmíněných konstrukcí. Je zhotoveno závěrečné porovnání výhod a nevýhod jednotlivých typů při použití v tunelu.
Návrh ražby a primárního ostění tunelu na stavbě vysokorychlostního železničního spojení
Dostál, Tomáš ; ING, Tomáš Zítko, CEng MICE, EUR (oponent) ; Horák, Vladislav (vedoucí práce)
Součástí modernizace železniční trati Brno-Přerov je v úseku mezi vesnicí Blažovice a městem Vyškov navržen tunel, skládající se z dvou jednokolejných tubusů přibližné délky 640 m. Tubusy jsou situovány do neogenních jílů s přibližnou výškou nadloží 11 m. Předmětem diplomové práce je návrh vhodné metody ražení, primárního ostění včetně statického výpočtu a geotechnického monitoringu.
Rekonstrukce železničního tunelu
Nekl, Jiří ; Horák, Vlastimil (oponent) ; Horák, Vladislav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce řeší rekonstrukci Domašovského železničního tunelu na traťovém úseku Olomouc – Krnov. Dokumentuje stav současné konstrukce, geotechnické podmínky lokality, uvádí možná řešení rekonstrukce. Samotný návrh je ověřen statickým výpočtem, a doplněn technickou zprávou a výkresovou dokumentací.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.